Tiden!!

Vi pratar en del om tid i skolan.

Tess åker hem till Fagersta var och varannan helg där hon möts av en kärleksfull mamma, pappa och lillasyster. Alla har de längtat efter varandra och de spenderar härlig tid med varandra. Jag har hört om mysiga familjekvällar, roliga stunder och många långa kramar när de måste säga hej då. Det gör mig så oerhört glad när jag hör hur bra hon tar hand om sin tid med de som betyder mest.

Jag trodde aldrig att tid var något som kunde tas ifrån en, men det händer och när det gör det så är det så mycket man önskar att man hade sagt eller gjort. Jag avundas alla som har det så bra som min vän Tess, men då är hon också värd det såklart. All kärlek till dig min vän... :)

Och all kärlek till den jag saknar som mest, mest hela TIDEN!!

Kommentarer
Postat av: tess

GUMMAN , vad skulle jag göra utan dig ? älskar det faktum att det seriöst känns som att jag har kännt dig hela livet . jag är lite ful o knycker dina ord , "all kärlek till dig min vän" !

2008-02-01 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback