Söndagstråk

 Gårdagen var fullspäckad och rolig. LFIBK vann matchen med 11-1, sedan blev det snabb bilfärd till Karlskoga och smaskig middag och trevligt sällskap hos mamma. Riktigt kul att träffa Kusin Ulf, Helena och pojkarna. Därifrån åkte vi sen till Davids föräldrar och oj vilket fint hus de har byggt upp, avundsjukan finns kan jag lova. Sedan plockade vi upp folk och vid halv elva satt vi hos Robba med drinken i handen. Parkhallen va det som gällde och där va det oväntat mycke och mycket roliga människor.

Idag känns det dock inte alls lika roligt. Vaknade halv elva måttligt yr och härlig. Förstår inte att jag ska bli så dålig jämt, spelar ju ingen roll hur jag gör, vad jag dricker eller inte dricker. SUCK! Så va jag lite smått elak och ringde och väckte Magnus också. Hade tänkt fråga om de skulle med och äta lite senare, men han lät så arg så jag kom aldrig så långt. Skickade iväg ett förlåt sms sen iallafall så vi får hoppas han fortfarande tycker att jag är ganska snäll hehe.
David (Civilstatus: SINGEL) och Nettan (Civilstatus: Känslomässigt upptagen) hehe fick i natt sova i vår soffa i vårt just nu extremt stökigt vardagsrum, stackarna. David åkte dock tidigt till jobbet, men Nettelinettan är fortfarande kvar så vi ska strax köpa nachotallrik på Babylon, mums!!

Usch... "Jag ska aldrig mer festa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback