Slarvig och sömnig...

Klockan är 22.41 och jag har inte tränat en enda gång på vad jag ska säga imorn på redovisningen. Jag har skrivit ner det på ett papper, men det är också det enda. Gud va lat jag är. Jag tror jag avslutade denna kurs i mitt inre redan före jul för sedan dess har jag nästan inte brytt mig alls. Trist att erkänna kanske, men så är det. Jag ska bli bättre jag lovar! Årstiden eller vädret gör sitt också. Jag blir bara trött, frusen och vill sitta nedkrupen i soffan hela dagarna hehe. Nu har jag iallafall knåpat lite med nya mobilen.. Har fixat ringsignal och sms-signal och satt igång alarmet inför imorgon hehe. Låter som jag aldrig haft mobil tidigare, men det är lite klurigt med en ny sådär i början. Jag ska nog bli haj på denna med nångång får vi hoppas... Nu är det sängen som väntar, men jag får nog ta blocket med in och träna några ggr så jag inte blir allt för nervös imorgon... Hoppas det går smidigt och bra! Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: tess

hehe , jag kan litegrann sitta och småfnissa lite för mig själv när jag föreställer mig din mobilhysteri igår när jag faktiskt vet hur det var idag . haha , missförstå inte , du är härlig som attan förstås ! undrar om ni har kommit hem än , hur som så hoppas jag att det har gått bra och att ni får en trevlig kväll . snart ska jag ladda inför let´s dance , men jag känner min plikt till blogg först ;D hahaha . kramar

2008-01-18 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback