Så va fredagen över...

Redovisningen idag gick, efter lite krångel med datorer, ganska bra. De andra grupperna va iallafall superbra såklart. Jag hoppas vi inte va allt för tråkiga, men jag såg ingen gäspa öppet iallafall så det va ju bra hehe. Sedan va det en lång sammanfattning och diskussion kring kursen och så fick vi äntligen se den som avslutad 14.45. Om vi nu inte måste komplettera med nått då, men det får vi ju hoppas vi slipper... Så va vi ju på middagen då.. den inleddes med en incident innehållande en servitör och ett glas rött vin. Som tur var blev konsekvenserna inte speciellt stora då enbart jag fick en liten "till minne av middagen" fläck på mitt vita linne hehe... Annars var middagen väldigt lyckad då sällskapet va mycket trevligt.. (Detta trots att vi saknade några som bangade i sista stund, mycket synd)... När jag kom hem va klockan så mkt att det bara va att byta om och gå vidare till hallen. Nettan va med också och jag tror hon blev förvånad så snabbt jag blev klar idag haha. Matchen slutade med vinst 6-4... Jippi... Det kunde dock ha slutat med större siffror, men men.. ibland går det bara inte tydligen...

Vi kom precis hem från Robba där vi kikade på en extremt dålig film... Minns inte ens vad den heter nu, så dålig va den. Henrik har laddat hem Saw 4. Den måste jag se imorn. Tyckte Saw 3 va asbra, men alldeles för rå och vidrig ibland. Nu ska jag definitivt sova för jag orkar knappt hålla ögonen uppe längre... Kommer slockna direkt, vilket inte är så konstigt eftersom jag gick upp 06.30 och klockan snart är 02.30. Match Nykroppa - Karlskoga som gäller imorn 14.00, ska heja som tokig hehe. Natti natt 

Kommentarer
Postat av: tess

hur gick det med linnet ? lever det och är vitt ? skönt att karlarna vann igår minsann :) det låter som det blåser här ute idag , vet inte om jag vågar mig ut nå alls :P haha . funderar dock lite över om jag ska ta en sväng in till stan och kika lite , fördriva lite lördagstid och sådär liksom . . . :D kramar !

2008-01-19 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback