Om man ändå kunde lära sig att koppla av...

Usch det är jobbigt att bara vara ledig en dag så här mitt i veckan för man hinner precis slappna av innan det är dags att sätta fart igen. Jag känner att även om man är ledig ibland så får aldrig tankarna ro för det är alltid nått gällande skolan som jag går och tänker på. Jag har svårt för att bara släppa det under helger eller lediga dagar. Och det hjälper ju inte att ledigheten alltid går så fort. Känner att jag helst skulle vara hemma resten av veckan för stressnivån är redan hög och den lär knappast bli bättre eftersom vi har ett grupparbete att jobba på och som ska vara klart redan på måndag. Hoppas verkligen vi jobbar bra ihop så att det går smidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback