Kommer jag att fega ur ännu en gång...?!!

På fredag väntar fisören och jag har fortfarande beslutsångest... Vill så gärna klippa page, men kommer jag att göra det?!! Jag har sagt så många gånger att det ska bli av, men har alltid kommit från frisören med klippta toppar. Denna gång överväger jag det starkt iallafall så får vi se sen då hehe. Vill bara förnya mig ock känna mig nöjd när jag går därifrån!! Hoppas det blir så. Har blivit bra kräsen av mig tyvärr...

2900 Happiness avsnitt två går i bakgrunden och det är förmodligen en serie jag kommer att följa även om den inte verkar så himla bra. En sån där man fortsätter att se bara för att man vill se vad som ska hända hehe. Idag har jag varit så trött för ovanlighets skull (inte alls), men jag tror anledningen kan vara att jag sov så dåligt i natt. Vaknade mest hela tiden och kände mig orolig i kroppen. Kunde inte finna en skön ställning och kunde liksom inte komma till ro. Hoppas det blir bättre i natt. Jaha nu är det nytt program på tv... Ny säsong av sjukhuset och fy så mycket hemskheter det händer hela tiden. Konstigt att de klarar av att jobba med en kamera i ansiktet dessutom, skulle ge mig panik...

Blir sängen tidigt för mig ikväll så gonatt säger jag redan nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback