K850i

Det visade sig att den nya mobilen inte alls va så himla lik den jag har nu så det får bli den. K850i heter den och ska tydligen vara väldigt bra kamera i. Den ligger på laddning just nu så jag har inte hunnit trixa så mycket med den än.



Ni ser, en klass för sig... kan ju inte bli bättre då hehe

Henrik håller ju på med en ny hemsida till innebandylaget så idag fick jag följa med och ta kort på var och en. Grabbarna var väl inte överlyckliga, inte som de visade iallafall hehe, men till slut blev nog alla med iallafall. Henk va den som protesterade mest, han tyckte vi kunde ta ett kort från Branäs haha... men vi övertalade honom till slut...  Innan Henriks träning va det småpojkar som tränade och det är en kille med där som är sötare än sötast, så man bara vill äta upp honom hehe. Han blev allt med på bild han med... Och inte nog med att han är söt, han är jätteduktig på innebandy också... Han blir farlig när han blir äldre han...

Nu kom mamsegull in på msn, kanske ska be henne ringa så jag får använda nya mobilen lite hehe.

Nu ska jag knapra nötter och titta på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback