Hemska lägenhet...

Ja fy tusan så trött jag är på denna lägenhet. Blir ju inge bättre av att vi är så extremt sugna på att köpa hus och vi pratar om det varje dag heller... Jag måste få mer yta, får panik härinne. 

Jaha redovisningen idag gick bra, kändes väl att vi inte hade tränat supermycket, men nu är den över och Martin tyckte det va bra! Får se vad nästa uppgift blir, men först är det tentan som gäller. Tur att vi har så få dagar i skolan nästa vecka så man kan läsa för jag är ju som sagt så dålig på att göra det när jag kommer från skolan och så. Jag är ju alltid så förbaskat trötter.  

Henrik köpte två fiskar idag, Lejonhuvud hette de tydligen hehe. Skojsiga figurer då de hade världens bulle i pannan. Kul för älsklingen att ha ett sånt stort intresse för akvarium och fiskar, jag däremot tycker det bara är lugnande och trevligt att titta på, inte lika roligt att rengöra m.m. Åh nu precis är det reklam för nya Peugeot 308, den är väl bra snygg. Henrik är mer inne på en Saab 9-3, vilket inte är helt fel det heller. Brorsan och de har en svart sådan och den är ju mycket fin. 

Hm...jag funderar på vad jag ska hitta på till helgen, om jag ska åka till mor en sväng under dagen på lördag då Henrik är på match eller om jag ska stanna hemma och plugga. Jag blir nog hemma!! Bäst kanske så det blir nått gjort. Det är faktiskt lättare att plugga när jag är ensam hemma. Tess vännen, snart är det din födelsedag, gud så skojsigt... Hm...vi skulle ju för tusan på bio nåndag kom jag ju på. När ska vi ta det då tro?! Du åker ju hem torsdag annars hade vi kunnat ta det då. Jag ska genast kolla filmer och tider! Så tråkigt för vi ses ju så ofta, men alltid i en skolmiljö. Det får vi ändra lite på tycker jag!!!

Nu blir det snart soppa och bröd framför City Akuten och sedan väntar sängen och en bok!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut gummsi , vi får försöka trixa . JA , jag låg faktiskt och tänkte på bion igår kväll , men jag glömde tydligen bort det HELT idag :P vi kanske kan ta det nästa vecka eller så , känns som det blir stressat att hinna med den här eftersom jag åker på torsdag och alltså typ lär packa på onsdag :P men ja , vi får styra det här snart snart snart :D godnatt gumman , du får mig att se fram emot skolan tillochmed :D

2008-01-28 @ 21:07:12
Postat av: Nettan

Jaha, jag kan inte sova i vanlig ordning å kollar väl lite här.. Hoppas ni kan komma igång med husplanerna snart!! Det blir nog perfa det. Ser fram emot helgen... Får se om du orkar med nåt/nån. Tråkigt att vara så förbaskat ensam under veckorna.. Handlingen med Lindus piggade upp iallafall.

2008-01-28 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback