Finns anledningar att må bra...

Jahopp då har man fått i sig lite mat, men är fortfarande allt utom pigg!!!! Kommer säkert somna här i soffan snart... Finns dock de som alltid får mig att må bra och ger mig anledning att le.

     Fasters favoriter, underbara små liv....
    Två av våra tre busar... 
   Älsklingen...KÄRLEK... 
   Bättre vänner får man leta efter...  

Finns självklart mer och fler underbara gnistor i mitt liv, som mamsen till exempel som jag älskar very very mycke... och alla mina övriga släktingar och vänner. De får komma på bild en annan gång säger vi...hehe...

Nu väntar Friday night lights...

Kommentarer
Postat av: tess

go´du är gumman , du må tro du får mitt liv att gnistra du å ;D ses i morgon , godnattKRAAAAM

2008-01-27 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback