Attans...

Lyckades hitta min väg till Forshaga (Tack Tess hehe) , men tyvärr förlorade grabbarna med 4-3... trist och tråkigt!! Får hoppas att det går bättre imorn nu då... ska dit och heja ännu mer såklart!! Så gjorde jag en rejäl tabbe idag också. Bjöd med Nettan, Madde och Cina hem för att kolla på Let´s dance.. Och nu menar jag inte att det va själva inbjudan som var en tabbe hehe. Nej jag hade lyckats satt på fel kanal vid inspelnigen så istället för Let´s dance fick vi se Fotboll, vilken miss... Besviken och matt får jag nu istället försöka underhålla mina vänner på annat sätt.

Det är inte lätt när det är svårt.....


Kommentarer
Postat av: tess

haha , varsågod , jag håller tummarna anytime ;D haha . trök med förlust dock :( bläk ! extra kul också att du lyckas spela in på fel kanal , det är alltid lika trevligt när man inser det :P hehe . du får se till att kolla på reprisen eller så i morgon då ;P kramar !!

2008-01-26 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback