Äntligen helg...

Ja som sagt ÄNTLIGEN HELG... Hur ska man få denna helg att kännas så lång och utvilande som möjligt då tro... hm...finns nog inga sånna medel. Det går iofs alltid segt om man väntar på nått som ska hända framöver, nått man längtar efter, men tyvärr längtar jag inte till något speciellt just nu. Jag ska försöka ta igen mig....

Vilken tabbe jag lyckades med i morse då. Igår kväll hängde jag en påse med en present i på garderobsdörren och mindes duktigt nog det på morgonen. Jag tog då påsen och hängde den i hallen medan jag skrev på grattiskortet. För att inte det lilla kortet skulle gå sönder la jag tillbaka det i en liten påse och la det i väskan, sedan sa jag hej då till Älsklingen och så åkte jag till bussen. Nu kan ni ju säkert räkna ut vad jag hade lyckats med... Jo mycket riktigt så glömde jag påsen hemma i hallen. Jisses vilket minne man kan ha. Bra, men kort som man brukar säga. Inte för att det är något märkvärdigt, men Tess jag får väl köra.... Den-Som-Väntar-På-Nått-Gott-Metoden hehe... Nu är nog Tess snart hemma i Fagersta skulle jag tro. Stackarn missade nästan bussen, vilken panik du måste ha haft hehe. Vet ju vad mycket du längtade hem!! Hoppas du får en toppenhelg, med en toppenfödelsedag!!!!

Imorgon är det dags. Bye bye kära hår. Om jag nu inte bangar i sista minut, vilket inte är helt omöjligt för det har ju hänt förut menar jag hehe. Nej skärpning Ida-Marie!!!!


Åh nu skriver Jessica på msn, saknar den tjejen väldans mycket!! Ska passa på att prata lite med henne....



Kommentarer
Postat av: tess

haha , ja du må tro vilken panik som hann infinna sig , hugaligen alltså ! haha , har nog aldrig gått så snabbt i hela mitt liv . hädanefter ska jag nog åka två timmar i förväg så jag är säker på att jag hinner ;D hahaha . gud vad spännande med håret , HOPPAS DU BLIR NÖJD ! :D tusen kramar

2008-02-01 @ 10:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback