2007 goes 2008

Härliga dagar i Branäs tillsammans med gänget... Denna gång var vi 17 personer som tillsammans skålade in det nya året och skoj va det såklart. Blev mumsig mat i stugan först och sedan satte drickandet och fnissandet igång... Fullast kör (OBS! ett spel, ingen körde full), guitar hero och kareoke underhöll oss innan vi banade väg mot puben och dansgolvet. Tror klockan hann bli så mycket som 06.00 innan vi slocknade i våra sängar och dagen efter va det många vita ansikten i stugan haha... Jag kan le lite åt saken eftersom jag, tro det eller ej, var en utav de piggaste. Resten av tiden i Branäs blev slappa, mysiga timmar framför tv-spel, sällskapsspel och poker såklart. Jag hade gärna stannat längre, men pojkarna hade nog fått nog utav mitt och Nettans tjat haha... Ser fram emot att fortsätta tjata nästa år, eller vad säger du Nettan?!! ;)

image3     

image6

image4

                   


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha.. Har glömt att kommentera här. Jag ser fram emot nästa gång vi drar iväg minsann.. Undrar vem av oss som tjatar mest:) Jag tror vissa har skavsår i öronen.. Man har ju haft några fester tillsammans å annat skoj som man kunnat fortsätta tjata på:)

2008-01-28 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback