080125

Sist jag skrev skulle jag ju vila en stund eftersom jag hade huvudvärk och tänka sig... Jag somnade vid fem, vaknade lite halvt förvirrad av att akvariumet i sovrummet släcktes... Timern står på tio så jag blev helt förskräckt så länge jag lyckats "vila". Jag gick upp och tog mig nått att äta och sedan väntade sängen igen, blev inte mycket gjort den dagen inte. Snälla älsklingen tog hand om tvätten alldeles själv.

Igår satt huvudvärken fortfarande kvar, även idag tyvärr... Men igår lyckades jag vara vaken en stund och titta på tv och spela lite dator. Tittade på den nya danska serien 2900 Happiness som började på kanal 3 igår. Den verkade väl hyffsad må jag säga. Blir kanske bättre när man kommer in lite mer i serien.

Idag ska jag till biblioteket och hämta böcker så då tänkte jag få mig lite solterapi också genom att gå till solariumet. Sen ikväll åker vi och kollar på Henriks match som är i Forshaga, om jag nu hittar dit hehe. Får hoppas att Madde har bättre koll!! Hjälp att man kan vara så trött jämt, nästan så man tycker att det borde vara nått fel på en. Vet dock att de flesta omkring mig är lika trötta jämt de med.... lite skrämmande när man endast är 22. Igår fick jag förresten sms av Sara, hon fyller ju år nästa måndag den 4/2 så hon skulle ha kalajs på lördag, fast de skulle vara i Karlstad. Tess gumman fyller ju också år, fast den 3/2. Jag måste nog tyvärr plugga den helgen... precis som vanligt hehe. Nej men med tanke på vad mycket det är vi ska läsa inför tentan så gäller det verkligen att ligga i när man är ledig. Nu ska jag ju hämta några utav de böckerna jag behöver inför det också så sen är det ju bara att kämpa sig igenom dem. Det svåra är väl att ta in och komma ihåg det man läser...

Nej nu ska jag sätta fart på dagen...


Kommentarer
Postat av: tess

heath är han i 10 orsaker ja :P gud , plugg lär behövas och jag börjar bli lite smått panikslagen över att mina böcker inte har kommit , fast igår hade jag fått mejl om att de hade skickats så de har säkert kommit idag , funderar dock fortfarande över hur de har lyckats lösa allt och om böckerna fick plats i luckan :P haha . ha det så bra i kväll nu gumman , följ skyltarna ;) kramar

2008-01-25 @ 15:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback