080123 Om sömn gjorde mig smal skulle jag inte finnas....

Huvudvärk och trött som bara den, men vi fick lite gjort i skolan idag iallafall. Vi gjorde klart inför redovisningen på måndag, ska bara ha ett litet genrep innan så vi vet att det sitter hehe. Blir nog kanon. Nu sitter jag bara hemma i soffan, ska strax sova en kortis så att huvudvärken försvinner för sen tänkte jag läsa lite också innan det är dags att göra kvällen. Henrik är ute och springer han, hurtbullen. Jag är totala motsatsen när det gäller sånt. Jag är den lataste man kan tänka sig. Sitter ofta med ångest över att jag börjar gå upp i vikt och att jag äter massa onödigt gojs, men gör jag nått åt det då? Nej!!  Jag blir besviken på mig själv. Jag hade en period då jag tränade ofta och tyckte det va gôrskôj, men så blev jag sjuk så det blev ett uppehåll och så började jag aldrig igen. Har väl varit på nått pass sådär, men inte vidare ofta inte. Fy skäms på mig!! Om man ändå kunde bli smal av att sova, då skulle jag vara smal minsann jag som är så trött jämt haha. Henrik hade en idé om att jag skulle drömma om att jag tränade och det kanske hjälper en att må bättre psykiskt iallafall hehe. Jag ska göra ett försök nu med en gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback