080120 Bebissug (?)

Bebissuget brukar öka och minska för mig och just nu är suget ganska stort hehe. Det är absolut inte rätt tid för att skaffa barn och det är inte heller något jag planerar att göra de närmsta åren, men man kan ju få drömma lite. Och suget blir ju inte mindre när Nettan skickar världens sötaste bild på knappt en dag gamla David, hennes systerson. Va härligt...!! Nej nog om detta innan sambon min blir allt för nervös haha... Men du kan slappna av älskling, du vet ju hur jag är... ;-)

Mycket innebandy denna helg. I förmiddags va det B-laget som spelade så vi va till hallen och kikade. De vann överlägset mot Degerfors så matchen va ganska trist att titta på faktiskt. Inge spänning alls om man säger så. Sen har vi suttit hemma och degat framför varsin dator. Det är ju söndag och Henrik jobbar natt så han går på sitt skift klockan tio ikväll. Såå ensamt att sova själv de nätterna han jobbar, men då är han ju hemma hela dagarna så det väger ju upp lite.

Mamsen ringde förut och berättade att kusin Ulf och hans familj kommer och hälsar på till helgen, trevligt trevligt!!! Så vi ska väl försöka masa oss dit efter Henriks match lördag nästa helg. Det är ju  inte så ofta man träffar på dem så det gäller att passa på.

Jag såg att vi visst har lektion redan imorn, trodde första dagen bara skulle bli en kursstart. Så fel jag hade hehe. Vi går ända till fyra då, men så är vi ju lediga tisdag vilket blir gott. Då ska jag med när Henrik tatuerar sig...ojojoj va spännande hehe. Det kommer säkert bli hur bra som helst... Får hålla handen haha.

Nu ska tv:n sättas på, va en film ikväll jag ville se, hm, vad hette den då tro....nej det får jag kolla upp... Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback