080117

Vaknade halv ett och var ganska nöjd över att klockan inte var mer. Jag måste skärpa mig nu, får försöka komma i säng tidigare!!! Satt med Sims 2 igår, skoj det kan vara att inreda eget hus och bygga egna figurer *tihi*. Ibland är det skönt att leka lite!!

Idag blir det att plugga av. Måste träna inför morgondagens redovisning, sedan har vi tydligen nån avslutande föreläsning innan vi får fira slutet på den förhoppningsvis tråkigaste och mest onödiga kurs under hela denna utbildning. Kommer det nån värre blir jag tokig!! 

Jag funderar på vad jag ska ställa mig och laga för mat... Skulle behöva åka och handla samt hämta ut ett paket. Jag har skickat efter en ny telefon, men jag är inte säker på att valet va så bra. Jag tog en som ser nästan likadan ut som den jag redan har och det kanske är lite väl trist. Den ska vara bra dock så jag får väl kika innan jag bestämmer mig helt. Nej som sagt dags att ställa sig vid spisen och laga nått smaskigt åt mig och mannen i huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback