080116

Dagen började med att jag och Henrik tog en promenad ner till stan (om man nu kan kalla Filipstads centrum så) för att sola och sedan har vi bara slappat, kikat på one tree hill och nu slängt första högen av tvätt i tvättmaskinen. Verkligen trist att tvätta i tvättstugan, önskar såå att vi hade tvättmaskin i lägenheten.
  Vi har kikat massor på hus denna vecka igen för vi är väldigt sugna nu, men man vill ju verkligen inte ta några förhastade beslut. Vi vill hitta vårt drömhus innan vi slår till och det kan ta tid det...

På fredag har Henrik match och jag ska dit och heja tillsammans med Nettan. Jag vet ju vad eller vem hon ska titta på haha, nej förlåt Nettan självklart ska du heja på HELA laget... *pik* Och så är det Madde och Nettans tur på lördag, hoppas vi masar oss upp i tid så vi hinner se hela matchen... vore skoj!! 

           

Luna har visst hittat ett nytt favoritställe att ligga på, uppe på akvariumet. Ibland ramlar hennes svans i och då är fiskarna snabba dit i hopp om att det ska vara mat på väg i...haha roliga våra kära djur. Zelda är bara vild hon. Häromdagen hade hon rivit sönder de hyffsat nyupsatta tapeterna i sovrummet, haft sönder en bit trä på sängstommen och bitit av slangen till ett akvarium. Då är hon lättsåld, men så har hon ju sina stunder som gör att man behåller henne hehe. Stina är myspysan själv, min lilla flicka det. 

Hm.. förra veckan fick de reda på att Mirandas operation blir den 12/2, vilket känns alldeles för snart, men det måste ju göras så det är väl dags förstår jag. Hoppas för allt i världen att hon ska få fortsätta vara lika pigg och glad efteråt, hon är underbar vår lilla prinsessa. William ska bo hos farmor medan mamma och pappa följer med Miranda till Gbg. Jag ska nog se till att åka och hälsa på de då så att jag får busa lite med min favoritpojk. Han har verkligen energi den grabben. Man blir helt slut när man varit en dag tillsammans med honom och så ska jag bli lärare.. haha va trött man ska vara när man kommer hem från jobbet!
 
Nej nu ska jag försöka göra nån nytta, som att zappa på tv:n eller läsa en bok hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh , har det blivit ett datum bestämt för lillan nu ? skönt , men säkerligen även lika otäckt . det kommer att gå bra !

2008-01-16 @ 20:02:27
Postat av: tess

jag glömde kanske säga att den så kallade "kommentaren" var från mig :P godnatt snuff

2008-01-16 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback