080115

Idag blev vi klara med sista arbetet i denna kurs, som slutar med redovisningar nu på fredag och det känns så himla skönt. Dessa tio veckor har verkligen inte varit roliga då ämnet inte passar mina intressen överhuvudtaget. Jag hoppas dock jag lärt mig nått på vägen så att den inte var helt onödig hehe. På måndag startar ny kurs och den verkar gå in mer på min blivande roll som lärare så det känns kul. Ser jag fram emot.. :)

Så blir det middag med klassen på Mongolian Steak House (jag tror det heter så) på fredag. Mysigt med tanke på att det blir som ett farväl till de som ska läsa andra kursen sen. Hehe kommer väl förhoppningsvis stöta på dem fler ggr ändå, så det lät värre än vad det är, men vi kommer ju inte att gå i samma klass igen. Lite synd får jag säga för det va roliga prickar det där... De ÄR roliga prickar hehe... Är väldigt glad och tacksam dock att Tesselitess och jag kom i samma grupp igen för vad skulle jag göra utan henne!! :) 

Nej fy va trött jag är, får nog leta upp sängen tror jag. Får se om jag får med mig pojken också, avskyr att somna ensam. Tur att jag har dig du Henrik, älskar dig!


image13


Kommentarer
Postat av: tess

belsybubbb , det löste sig till slut ser jag ;) brabra . jag ler åt att vi är lediga idag och jag ler åt att det här tar slut på fredag . gud vad skönt ! du och henrik är söta på varje bild förstås och förresten så vet jag inte vad jag skulle göra utan dig jag heller :P KRAM

2008-01-16 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback