YES...kicken är tillbaka!!

Äntligen kände jag en sån där kick jag kände när jag tränade som mest förra året. Kände att jag bara ville att det skulle bli en ny dag och ett nytt pass att gå på...roligt!! Nu blir det ju dock inte förän tidigast söndag jag hinner träna igen så då hoppas jag att jag känner samma sug då hehe. Jag och Jenny funderar både på Step och Balance vilket låter lysande... Får hoppas jag hinner hem bara. Henrik ska lana till helgen så jag kanske åker hem till mamsen och myser med henne och Wille. Pratades om bio dessutom så vi får hoppas att William väljer en som kan roa även mig hehe. Är nöjd bara jag får träffa honom!!

Ojsan vad det kurrar i lilla magen. Hinner inte laga mat just nu dock, 2900 Happiness, Sjukhuset och duschen står före på schemat.... Och det är inte lätt att skriva medan jag tittar har jag märkt så nu får det vara nog på mina oerhört viktiga ord... Adjöss för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback