Vår alldeles egna alla hjärtans dag

Javisst nu är det alla hjärtans dag här på Spångbergsvägen... Började med Kinabuffé som älsklingen bjöd mig på och så fick han favoritchokladasken utav mig. Sedan åkte vi till Ica, inhandlade lövbiff, klyftpotatis, beásås, glass och en stor godispåse. Ja här ska frossas minsann. Det är ju ändå bara alla hjärtans dag en gång om året haha. När vi kom hem kände vi oss en aningen trötta så vi somnade i sängen, skule bli ett par timmar bara sådär, men så har ju inte Henrik sovit sedan han jobbade i natt så han ligger fortfarande kvar och sussar...djupt också vill jag lova så jag hade inte mage att väcka honom riktigt än. Han vaknar nog när maten ska i magen om inte annat haha. Tack för kommentaren älskling...klart vi ska, men då krävs det faktiskt att du är vaken *tihi*... 

  

Jag är såå lycklig tillsammans med dig hjärtat, älskar dig över allt annat!!







Idag slutade vi halv ett i skolan, skulle ha slutat två så det va otroligt skönt...ännu skönare va att jag hade tagit bilen så jag slapp vänta flera timmar på bussen!! Va skönt det vore om man hade råd att ta bilen varje dag...dock inte riktigt värt det när det blir över det dubbla priset jämfört med månadskortet jag köper nu. Ja och jag hade ju fattat mamma helt fel när hon berättade att operationen är framflyttad till den 28/2. Den 21/2 tror jag att operationen är och den 28/2 åker mamma och William ner till Göteborg...hoppas jag fått det hela rätt denna gång då!!

Nej nu ska jag göra nått nyttigt, vad nu det kan vara.....hm...kolla vad som finns i godispåsen kanske, BRA IDÉ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback