Väldans, nästan alldeles föööör lång dag

Ja herregud vilken dag det har varit. Tänkte fler än en gång i morse att jag skulle stanna hemma idag, men jag va duktig och gick iväg. Sedan bestod dagen av en ganska onödig förmiddag och en väldigt lång eftermiddag, men med en mycket bra föreläsare. Sedan började humöret tryta. Vi slutade halv fyra och bussen skulle gå från Edsgatan kvart i...jag sprang och jag sprang må jag lova och va där precis kvart i... väntade i nästan en kvart, men sedan gav jag upp... JAG HADE MISSAT BUSS**N... måttligt blöt om fötterna pga av allt snömodd och svettig pga av min löpning så gick jag irriterat tillbaka till skolan. Där fick jag springa upp och låna toaletten hos Tesselitess och sedan tog jag bussen med byte i Molkom. Pust och stön!!!!! Jag tog en lång och het dusch direkt när jag kom hem och oj så skönt det va.

Nu satt jag och väntade på sjukhuset...men nehe då är det fotboll... verkligen inte min dag idag. Jag ska nog titta på One tree hill istället och sedan PLUGGA...vilket måste bli min största syssla de närmsta dagarna!!

Ja just det ja Henrik har ju gjort chokladbollar som ligger i kylskåpet och väntar på att få bli uppätna...mums.. det enda problemet jag har är att han rullar de stora som tennisbollar haha, men det får jag väl ta när jag inte va med och hjälpte till.. Du är för go älskling!!


Mys och Pys


Kommentarer
Postat av: tess

söt han är som bakar chokladbollar i tennisstorlek , den har du bannemig gjort dig förtjänt av idag så som du har slitit med allt som gick irriterat fel :P kram

2008-02-06 @ 20:02:58
Postat av: Nettan

Haha, din pöjk han kan han:) Stackars dig att springa fram å tillbaka.. Jag skulle nog vara förbaskat irriterad..

2008-02-06 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback