Välbehövd paus!

Nu ska jag ta en paus i denna intensiva läsning. Har faktiskt läst näst intill hela tiden hela dagen så nu ska jag bara lägga bort boken och kolla på 2900 Happiness, Sjukhuset och Gaygalan... Får nog dock läsa under reklamen och så så att jag kan börja på en ny bok senare ikväll. Ja jag är fortfarande i samma bok...det går segt jag vet, men herregud det är verkligen inte lätt detta kan jag lova. Vår älskade katt Stina verkar tycka om boken iallafall för hon vill hela tiden ligga på den och stryker sig mot den hela tiden hehe!!

Jaja detta är nog inte mitt sista inlägg ikväll, jag måste ju ha anledning att ta en paus från läsandet då och då haha....

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Tycker du är jätte snygg!!
Pussar till dej från mej

2008-02-07 @ 21:18:17
Postat av: Nettan

Bra Ida-Marie, det går nog bra det där ska du se! Hoppas inte hela helgen blir förstörd för dig av allt läsande.. Jag hade bra gärna velat se matchen med dig å Agneta, men men.. Vad gör man när man själv måste spela å det är ju förbaskat kul!! Synd att det inte blir nåt på lördag kväll för dig... Kram

2008-02-07 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback