Tveksamt vad han menade!!

Rienas: Oj vilket rakt hår du har!
Jag: Ja och en aning kortare kanske? Ska jag ta det som att det va snyggt eller inte? Haha
Rienas: Ja...nej det va väl fint!

Slut på samtalet!

Haha ja vad säger man, alla kan ju inte tycka om min nya frisyr och där är jag bra tveksam om vad han egentligen tyckte!

Jaha dags att sätta fart med studierna nu då...läsa läsa... Hoppas det fastnar också för de är ju trots allt det viktigaste, annars känns det lite meningslöst. Min nattslitande älskling ligger och sover djupt i rummet bredvid så det kommer ju att vara lugnt här ett par timmar till iallafall hehe. Adjöss sålänge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

rienas bör inte ha någon talan när det gäller frisyrer..

2008-02-05 @ 14:58:53
Postat av: Nettan

Haha, Rienas är ju en stolle, så lyssna inte på honom du.. Det är supersnyggt!!

2008-02-05 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback