Time to shape up...

Jag har precis klivit innanför dörren och är hur trött som helst, men ingen rast och ingen ro. Halv sex ska jag inta golvet på Träningsverksta´n och svettas järnet. Kommer förmodligen flåsa en hel del också med tanke på min extremt dåliga kondition, men bättre ska den då förhoppningsvis bli hehe.

Föräldrarperspektiv hette föreläsningen idag och alla som missade den missade nått riktigt bra. Nära till tårar många gånger och man fick verkligen en bild av hur det kan vara som förälder till en missbrukare, förmodligen dock inte alls i närheten av hur det egentligen är för det är en situation man ej kan föreställa sig!! Tydligen har socialtjänsten och psyk nått att jobba på för att få bättre rykte, åtminstone i Karlstad kommun. Nu ska man självklart inte bara gå från en individs upplevelser, men jag anser inte att nån ska bli behandlad såsom vår föreläsare blivit. Eftermiddagen bjöd på en extremt långtråkig Islam lektion... många nya ord jag aldrig hört talas om och redan glömt. Så va det med det!!

Hm....att klockan alltid ska gå så fort...Ska svepa i mig lite vatten och fixa ihop träningssakerna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback