Tack Evelina...

Ja jag vet Nettan... blev lite depp förut när jag testade kläder som inte sitter som de ska längre!!

Tack Evelina...
Du gjorde verkligen min dag bättre!! Ibland har man deppdagar man helst skulle slippa, idag var en sådan dag. Man får försöka tänka sig in i låten... "i morgon är en annan dag"....och göra den till något bättre!!

Jaha hemma från Nykroppa igen och klockan var sängdags för längesen för min del. Jag ska plocka iordning på lite kläder och sedan ska jag hoppa i säng. Ja gaddarna ska ju borstas också naturligtvis och sminket tvättas av, men varje detalj kanske jag inte behöver dela med mig av hehe..... Henrik ska strax iväg och jobba, trist att sova ensam som vanligt. Vi blir lite bortskämda under helgerna när vi får sova bredvid varandra... härligt!! Jag har iallafall varit duktig och gjort min läxa ikväll, japp...skrev ut fint och ordentligt på datorn dessutom. Får hoppas att diskussionsfrågorna duger. Jag hoppas att jag hinner med halv fyra bussen hem imorn för jag skulle vilja hinna träna halv sex. Återstår att se alltså!!

Ingen fest till helgen heller, Tobbe brustet ledband, Nettan och Madde match på söndag... Jahopp då får man väl plugga då hehe. Jag funderar på om jag ska vara så duktig att jag ska börja på uppsatsen redan i helgen. Vore ju bra att veta vad man ska skriva om iallafall och leta upp lite litteratur. Jaja ska inte säga för mycket nu, vi får se vad helgen bjuder på. Hm...ja ni ser jag börjar planera nästa helg redan hehe... En dag i taget Ida-Marie!!

Okej klockan tickar, sovtimmarna minskar, dags att sova... Godnatt


Kommentarer
Postat av: Nettan

Nämen vad tråkigt att det inte blir fest. Du får säga till om du vill ha sällskap till film eller nåt på lördagen.. Kan ju komma in efter jag firat pappa om du vill ha paus från eländet. Eller det kanske är så att du tycker eländet kommer med mig iofs:)Jaja, vi hörs väl några gånger innan helgen!!

2008-02-19 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback