Tack alla snälla!! :)

Många snälla kommentarer om mitt nyklippta hår, tack gulliga ni...uppskattas vill jag lova!!

Idag va jag ovanligt pigg i skolan som idag innehöll en väldigt rolig föreläsning med en väldigt rolig gubbe hehe. Han visste verkligen hur han skulle roa sin publik och få oss att lyssna precis hela tiden, eller iallafall mig!! Så slutade vi tidigare än beräknat, en timme tidigare faktiskt och då plockade Henrik och storasyster Madde upp mig och vi begav oss till IKEA. Inte ofta man kommer därifrån utan en enda pinal och det som till slut låg i vagnen vid kassan va lite mer än vad vi egentligen skulle ha såklart hehe!! Efter promenaden där inne va vi hyffsat trötta, men vi hann allt med nått varv på Bergvik och fick med en tröja från MQ hem. Jättefin om jag får säga det själv hehe.

Hm...måste se om jag hittar när reprisen av 2900 Happiness är, missade ju det idag. Dumt det kan bli!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjoo! Synd att man aldrig kan sova ordentligt.. Var tvungen att kolla om filmen blev som den skulle och är för tillfället lite fast.. Synd att ni inte kom förbi nåt, hade köpt att bjuda på, men det kan man ta nån annan dag:)

Klockan är 01.04 ser jag, bäst att försöka sova igen...

2008-02-05 @ 01:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback