Svettig som aldrig förr

Det va väl kanske att ta i, men har varit och tränat en timme nu och svettig och röd i ansiktet blev jag minsann!! Känns dock väldigt skönt såhär i efterhand och måste säga att jag är en smula stolt över mig själv... roligt! Får se till att göra detta till en vana, vilket iofs kan vara lätt att säga en dag som denna då jag varit ledig och pigg, värre de dagar jag varit i skolan och är tröttast!! Försöka kan man ju iallafall och det ska jag!

Glömde förresten berätta att det va Saras fördelsedag igår...grattis!! Och jag skickade iväg ett sms, men hon verkade inte ha pengar på mobilen eftersom jag inte fick nått svar (?!!).

Jaja nu är det 2900 Happiness och sjukhuset som gäller innan det blir en härlig efterlängtad DUSCH!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va tusan har du tränat för nåt???

2008-02-05 @ 22:47:49
Postat av: Nettan

Läste din kommentar på mitt inlägg:) Du har nog rätt som vanligt!! Ska se vad man kan göra åt sömnproblemen..

Kram på dig!

2008-02-05 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback