Stolt över mig själv!

Som jag förstod så vaknade William tidigt i morse, runt sju nångång och jag va måttligt trött. Jag kunde dock inte sova när jag hörde att han pratade så jag gick in och la mig bredvid honom. Efter en halvtimme klev han och mamma upp, men jag låg kvar och gjorde mitt bästa för att sova en stund till. Hehe det va dock inte så lätt för William va på ett "jag ska bara"-humör. Jag tror hon va halv nio-nio när jag gick upp. Brorsan, Linda och Miranda kom på lunch och sedan åkte jag hem. Jag åkte direkt och hämtade Henrik och pratade lite med Jenny. Vi hade pratat om att träna i eftermiddag, men jag sa att jag inte orkade. Men vet ni vad...jag ångrade mig och följde med!! Så duktigt av mig, inte sant? Hehe, men ojojoj det va nog det värsta jag gjort på länge. Trodde ärligt att jag skulle spy efter en av de värsta konditionslåtarna haha. Jag klarade mig igenom passet utan att spy, men kom ut svettig som en gris. Jag är stolt över mig själv och känner mig nu vär den slappkväll i soffan. Henrik ligger och sover ikapp nattens timmar av dataspelande. Han har dessutom gått och blivit genomförkyld så vi får väl se om han kommer iväg till jobbet ikväll. Stackarn!!

Denna vecka ska jag både vara slarvig och duktig hade jag tänkt. Jag ska bara åka till skolan två dagar denna vecka för måndag och tisdag stannar jag hemma. Vi har så korta dagar och ej nått viktigt på schemat just då så jag har ingen lust att slösa så många timmar på att vänta på bussar och restiden. Jag ska istället pluga hade jag tänkt. Har en hel del att göra och en hel del att fundera ut. Som vad jag ska skriva för uppsats till exempel...(?)...SVÅRT!!! Har flera ideér, men kommer liksom aldrig längre än så tyvärr!! Så det MÅSTE jag ta tag i. Sedan sa jag ju att jag skulle vara duktig också...detta ska jag vara genom att träna tänkte jag. Det är iallafall lättare nu när man varit iväg några ggr, man börjar få suget igen! BRA!!

Varför ska söndagar nästan alltid kännas så mörka och trista. Jag behöver ljuset nu som kan pigga upp mig lite! Just nu är jag trött och hungrig och mitt största problem just nu är vad vi ska äta och vem som ska orka laga den hehe. Jag kan definitivt gissa vem det blir...kan ni? :) Jag återkommer senare ikväll med bilder från gårdagen!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du I-M, du verkar ha haft fullt upp hela helgen.. Å nu mår vi båda dåligt i våra små nackar.. Tror jag spyr.. Huvud- å nackvärk är inget att leka med, men så går det efter match.. Det gick bra efter attacken förresten, har bara lite ont..
Kram

2008-02-24 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback