Sol, bad och partajande...

Åh nu är det stora planer på gång... Vart, när och vilka ska med utomlands till sommaren? Vi blir förhoppningsvis ett roligt gäng som drar iväg två veckor i juli/augusti. Åh så skoj det blir!! Det verkar dock vara många som vill åka utomlands i år så vi tänkte att vi skulle boka så fort vi vet vilka som ska med. Frågan är dock vart? Vi vill ju inte att det ska vara allt för dyrt att leva eftersom vi ska vara borta hela två veckor. Turkiet kanske? Vi va ju där 2ggr år 2006 och det va ju superbra. Hyffsat billigt att leva, bra väder, bra shopping och bra nöjesliv!! Enligt oss iallafall!! Har ni några tips och råd så får ni gärna dela med er!! Jenny och Sarfve ni MÅSTE med!!

Jag har inte läst fädigt boken än...chockerande va? Nej inte särskilt jag vet, men jag är på god väg iallafall. Jag måste ju vara klar innan jag somnar i kväll så det är bara att kämpa på. Kan fortfarande inte rikigt släppa att JAG fick Vg på denna tenta, som skulle vara så svår att klara. Stolt och förvånad över mig själv haha!! Tess min vän nu har vi inte setts på ett tag du, men imorn kommer jag!! Hoppas du och systeryster haft en bra vecka ihop i Karlstad. 

Hoppsan va tiden går fort när man har roligt. Får sluta drömma mig bort bland palmerna och gå in i verkligheten och nationalismens bakvatten istället. Adjöss för nu!! 

Kommentarer
Postat av: tess

nejdu , nu har vi inte setts på typ en hel vecka . är bannemig en hel stor hög tomt utan dig ska du veta ;D ses i morgon , kram gumms .

2008-02-27 @ 20:50:14
Postat av: Nettan

Fy tusan vad kul vi kommer att ha!!! Hoppas också att Jenny å Sarfve kommer med.. Håller tummarna för Henk å Maggan också.. Roligt om vi kommer iväg flera stycken:)
Kram

2008-02-28 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback