Smaskat klart!

Nu är one tree hill avklarat och chokladbollarna i magen (inte alla, men ett gott gäng). Jag ska borsta mina gaddar och krypa ner i sängen med en spännande bok... hm drömma går ju... blir ju studier såklart. Ska försöka göra ett ryck innan jag somnar, vilket förmodligen kommer att bli snart, men då kanske jag kommer upp i tid imorn istället så att jag har hela dagen till läsning. Hoppelihoppas!!

Gav precis Nettan goda sömnråd: Att dricka en kopp te eller varm choklad innan natten!! Det tror jag skulle göra henne gott, så kanske hon somnar bättre sen. Själv har jag för tillfället inga problem alls med sömnen. Skönt det faktiskt!!

Nej nu kryper jag till kojs...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Har inte provat ditt lilla råd än, men nu ska det nog inte vara några problem att sova hela natten, är helt slut.. Kalasat smörgåstårta idag också:)

2008-02-07 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback