Slut på myskvällen

Ja tiden går verkligen för fort. Fredagen och vår myskväll är redan över, men självklart blev det lyckat! Har tittat på avsnitt efter avsnitt av Men in Trees och just nu är jag ganska frustrerad över handlingen... jag är en hopplös romantiker (hyffsat iallafall) och ibland blir jag frustrerad över kärlekssituationerna i dessa serier... det blir inte riktigt som jag tänkt mig. Får hoppas de finner sitt förstånd snart hehe. Har hittat ännu en ny serie nu också...eller ja Magnus tipsade mig så jag hoppas den är bra. Private Practice heter den och handlar tydligen om några ur Grey´s anatomy... ni vet när den rödhåriga doktorn åker till sina kompisars privatklinik...det gänget är det tydligen så det kan ju bli riktigt bra!! Litar på Magnus omdömme hehe...

Nej nu ska jag rulla i säng...ja jag menar rulla för det är nog enda sättet jag kan ta mig fram nu när jag smält i mig så mkt snask och läsk...  Men gott va det.... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback