Slarvmaja..

Jag kom på att jag har glömt att lägga in bilder som jag lovat... slarvmaja kan ni kalla mig för det är precis vad jag är det! Jag har inte pluggat vidare mycket heller... försökte, men fattade inte ett dugg av det jag läste i boken. Måste ta tag i det lite senare. Jag är bra på att skjuta upp saker och ting som ni märkt. Slarvmaja åter igen hehe. Jag har nog däremot kommit fram till vad jag ska skriva om för fördjupning. Blir förmodligen Barn till alkoholister om jag inte kommer på nått bättre snart. Är inte helt nöjd med mitt val, men men...

Jag är väldigt sugen på att se ett avsnitt av Men in trees just nu, får hoppas Henrik är sugen när vi kommer hem. Är alltså i Nykroppa just nu och sitter i Magnus rum. Jag vid min dator, Magnus vid sin och Madde vid sin nya dell hehe... Jättefin Madde...självkart inte finare än min, men jättefin hehe.. Henrik, Ulf och Agneta sitter bänkade i soffan nere i vardagsrummet eftersom det är innebandy på tv!!

Just nu försöker jag hitta lite fakta jag skulle kunna passa på att skriva ut när jag har en skrivare till hands, men nej då hittar jag självklart ingenting av värde... ger upp för ikväll... Ska gå ner och vara sällskaplig, samt försöka läsa igen!! Bye Bye

Kommentarer
Postat av: tess

nejdå jag är inte galnare än vanligt . har INTE sett brokeback förut :P ha de bra idag gumman , KRAM

2008-02-26 @ 07:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback