Singing bee

Jag vet att jag sagt det förut, men herregud vilket pinsamt program Singing Bee är. Eller snarare människorna som deltar, den ena värre än andra. Nästan så jag börjar fundera på om de blivit tillsagda hur de ska bete sig....PINSAMT!! Trots detta sitter jag och tittar, men det är lite roligt att se hur långt man själv skulle klara sig hehe. Jag har märkt att jag är för jäkla dålig på texter... iallafall vissa ord där jag sjunger helt fel, men det bjuder jag på. Nu verkar det gå mot sitt slut här så jag ska väl lägga mig i sängen och läsa lite innan jag somnar. Är väldans trött just nu faktiskt!! Äter lite godis såhär innan tänderna ska borstas också...mumsigt såklart!! Hjärtat mitt ska strax åka till jobbet...*snyft*... stackars mig som får sova alldeles ensam.... Tur att jag har tissarna att dela säng med, hoppas de är trötta och vill sova bredvid mig. De brukar ha en förmåga av att börja busa precis när vi ska sova så att vi får slänga ut dem ur sovrummet oc stänga dörren hehe, ljuvliga varelser.... 

Imorn ska jag ta bilen till skolan....SKÖNT!! Avskyr att åka med bussen!! 

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Cina

Herregud! du tar orden ur munnen på mig, precis min åsikt om singing bee... att de inte kan sjunga är väl en sak, men deras beteende! ändå är jag helt fast på söndagkvällarna... :) Kramiz!

2008-02-11 @ 10:10:23
URL: http://lilltwilling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback