Så kan det gå!

Jag brukar aldrig hinna sitta vid datorn på morgonen, men denna gång hinner jag minsann. Missade bussen med bara nån minut och mitt jobbiga humör blev inte direkt bättre av det vill jag lova. Det va bara att åka hem igen och invänta nästa buss. Skulle kunna ta bilen, men dels blir det dyrt och sedan va det fruktansvärt halt och dimmigt ute idag så jag vet inte om jag vill köra ända till Karlstad. Suck...det här kan verkligen förstöra en hel dag. Och vad orsakade att jag blev sen då? Jo ett så stort I-landsproblem som att min mascara och jag inte kom överens. Den ville bara klumpa ihop sig och jag fortsatte att måla och måla och måla...blev det nå bättre då tror ni? NEJ!! Vad ska jag hitta på nu då så att jag inte somnar innan jag ska iväg igen... djup suck. På sätt och vis bra då att vi skulle träffa gruppen nu så att jag inte missade en del av en lektion, men lite tråkigt när man bestämt en tid att då komma en timme senare. Jag få väl göra nån extra grej så det kompenserar för det de gjort! Nu ska nog Henrik strax gå och lägga sig och sova... avundsjuka och en ännu djupare suck!!


Hörs om extremt många långa timmar då jag förhoppningsvis lyckats ta mig till och hem från skolan.....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, stackars dig:)

2008-02-20 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback