Rödvin och snask

Stor skräll i melodifestivalen då inte Carola och Andreas gick direkt till final, men jag är nöjd med resultatet ändå!! Nu sitter jag och mamma och dricker rödvin, äter snask, samt tittar på Se upp för dårarna. Är som vanligt väldigt seg när man sitter såhär en lördagkväll framför tv:n så det blir väl sussa sängen efter filmen. Är lite sugen på att spela lite wii för det va så längesen, men jag orkar nog inte. Dessutom ska Henrik upp tidigt imorn bitti eftersom han ska på match så han vi behöver alla sova!! De spelar mot Lindås imorn och jag hoppas självklart att de vinner...synd att jag inte kan följa med och titta, hade verkligen varit skoj. Får stanna hemma med Islam häftet istället...jippi...eller också inte!!

               
  Gosiga mamsen           Zelda och Stina             Luna

Alla ville vara med på vår myskväll...!!

Nej nu ska jag vara sällskaplig med mor och koncentrera mig på filmen.... Godnatt


Kommentarer
Postat av: tess

lillmamsen , myskväll gumman :) islamhäftet har jag ärligt talat inte ens ägnat en tanke åt :/ antagligen är jag rätt dålig för tillfället och kommer säkerligen inte ta tag i det förrän på måndag . usch för mig :P haha . ha en fortsatt trevlig kväll snuttan , STOOOOR KRAM !

2008-02-16 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback