Raska på...

Vi vaknade halv tio, mest pga av katterna skulle jag nog säga, och då hade jag kust med en lång härlig morgonpromenad. Det hade inte Henrik!! Så självklart la jag ner huvudet igen då och så somnade vi om. Vaknade 12.40....12.40 men hallå?? Hur kan man sova sålänge och ändå vara trött när man vaknar. Sanslöst! Jaja nu är ju iallafall jag vaken, Henrik ligger fortfarande kvar i sängen. Jag börjar dock känna mig lite stressad. Jag vet ju hur sega vi är när vi ska göra oss färdiga för att åka någonstans så det gäller nog att raska på nu. Ska hinna duscha, sminka, laga mat, äta mat, hämta paket på Ica, till bokhandeln och köpa pennor, block m.m, hämta mamma och sedan vara hos brorsan vid fyra. Hm...blir intressant att se hur sena vi blir haha. Måste komma ihåg saxarna också för lilleman behövde naggas. Han hade iofs själv ingen lust med det, inte igår iallafall så vi får väl se hur det blir. Han kan vara ganska bestämt nämligen hehe. Just det ja jag har nog lovat Henrik att klippa honom någon dag också. Kanske borde ta tag i det lovandet i helgen också. Nej usch så klockan går, dags att stressa på!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha! Åsså är det bara mig du ska fixa också.. Att du orkar.. Kram på dig!

2008-02-29 @ 15:06:14
Postat av: Johanna

Tack :) Lycka till du med! Ses om 1½ vecka :) Ha en bra helg! Kram

2008-02-29 @ 15:37:00
URL: http://angelwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback