Picsdags

Jag är inte på topp tyvärr. Kan hända att min älskade sambo smittat mig med sin förkylning och att det startar med illamående annars vet jag inte vad det är för fel på mig. Har iallafall varit i Karlskoga idag och hjälpt mamma välja bågar, kommer att bli såå snygg mamma hehe.Och så va vi en sväng hos mina favoritbarn och hälsade på. Jag tog en hel del bilder idag med och nu ska jag faktiskt vara duktig och lägga upp dem direkt. En del från helgen är också med.

 William väntar på att vi ska få gå in i biosalongen.
 Andra halvan av filmen satt han i mitt knä.
 Godis och mys i soffan hos mamma
 Underbara unge.
 Haha lyckades till slut få med alla på bild...

 Så go så man vill äta upp henne hehe.
 Jag må vara lite partisk, men sötare ungar får man leta efter.

Jag har tur som har så underbara varelser i mitt liv. Älskar er mina änglar!!

Nu ska jag försöka äta lite och sedan sova. Får hoppas att illamåendet är borta när jag vaknar för jag har ej tid med detta just nu!! :( Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cina

Men guuuud vilka söta ungar! så mysigt det såg ut på bion :) Hoppas du inte blir sjuk! :( Kramiz!

2008-02-27 @ 08:04:07
Postat av: Nettan

Nä fy tusan I-M, du får inte bli sjuk nu.. Hoppas att det bara är tillfälligt..
Vad söta de är din broders barn.. Kan inte bestämma mig om vem de är mest lik, mor eller far sin, men det kanske är en liten blandning:)Pluttiga är de iallafall!

Krya på dig! Kram

2008-02-27 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback