Nytt datum för operationen.

Jahopp operationen blev alltså framflyttad till fredagen den 15/2. Blev ju inte så många dagar iallafall, men tiden tills jag får träffa favoriterna igen blir ju även lite längre. Det kan ju annars dröja lång tid mellan tillfällena då vi träffas, men det är när man vet att man inte får träffa dem som det blir jobbigare. De har nämligen satt sig i karantän skulle man kunna säga. De vill ju självklart inte dra på sig några onödiga sjukdomar så att lillfia blir sjuk och operationen inställd. Så jag får helt enkelt vänta!!

Hm...blev verkligen tvungen att ta en paus i läsandet för till slut läser man utan att tänka på vad det står...hm...ja ni förstår säkert! Jag har väl börjat komma till en mer intressant del av boken iallafall, men den är forfarande svår. Jaja slut på detta tjat om mitt tråkiga läsande nu...

Imorn åker vi till Karlskoga. Henrik ska förbi fiskaffären och sedan blir det middag och Let´s dance hos mamma. Har även lovat att klippa och färga henne så det får jag ju lov att göra då. På lördag är det hemmamatch mot 0302 som gäller och jag och Agneta får heja själva denna gång. Nettan och Madde har själva match så de kan ej komma. Sedan är det ju Melodifestivalen till älsklingens stora förtjusning (inte alls) haha... Jag ska då iallafall titta!! Jag skulle himla gärna gå på Bodybalance på söndag, men det beror helt på hur jag ligger till i läsandet, men jag ska ha med det i planeringen iallafall.

Jaha nej dags för lunch kanske, får se om jag kan få älsklingen från drömmarnas land....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback