Nöjd, men lite tom...

Jag är väldigt nöjd med livet som jag har det nu. Bor med världens underbaraste kille och tre härliga katter som förgyller vårt hem, vi har börjat planera husbygge och pratar om en framtid, tillsammans såklart. Jag har fått en stor drös med nya vänner som gör mig lycklig många stunder och som jag absolut vill behålla. Och jag har en mamma och syskon med familj som älskar mig och som jag älskar minst lika mycket tillbaka, men ändå känner jag mig en aning tom. Jag vet vad som orsakar det och jag kan göra nått åt det, men jag orkar inte och vill inte. Jag känner inte att det är värt det riktigt för då kommer jag att förlora andra viktigare delar i mitt liv, Jag hade önskat att saker och ting såg annorlunda ut från början, men vad som är gjort det är gjort. Och på sätt och vis kanske detta var det bästa som kunde hända mig för det är inte förän saker och ting ställs på sin spets som sanningen kommer fram.

Ibland får man nog bara inse att saker och ting förändras, men att livet fortsätter ändå!!! 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu blev jag lite orolig här....

2008-02-17 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback