Nått rätt måste det ha blivit (?)

Tentan är avklarad...såhär långt iallafall hehe. Skrev 12 sidor så nått rätt måste jag väl ha fått med iallafall, annars blir det knepigt för mig. Sista frågan är nog den jag kan tänkas få göra om...inte bra...men vem vet jag kanske gissade helt rätt, sådär otippat och roligt. I såfall gissade jag ju självklart inte, det hoppas jag ni förstår!! 

Nej jag kom alldeles innanför dörren, va bara tvungen att få hem nya avsnittet av Brothers and sisters (som jag har längtat och väntat ska ni veta)... men nu ska jag lägga mig och vila...är trött efter helgens bravader hehe....
 


Kommentarer
Postat av: tess

du har nog ganska så bra koll på det mesta gumman , du får hjälpa mig på omtentan ;) jag har sovit en stund och det var bra skönt , var helt förstörd efter det här :P hörs senare , kramar .

2008-02-11 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback