Melodifestivalen: Göteborg

Jag kan säga att jag tyckte en hel del när jag tittade på Melodifestivalen...Jag börjar med bidragen:

E-type & Poodles: Rösterna passade enligt mig absolut inte ihop och låten var ganska lam.

Face-84:
Vad hände här? Roligt med lite nytt blod i festivalen, men så började de sjunga med världens patetiska låt, med världens patetiska röst. PINSAMT!!

Velvet: Helt okej måste jag säga...både låten och de fina lockarna som låg på hennes axlar.

Brandur: Denna låt kommer säkert komma på radion i framtiden för den va väldigt fin, men ingen Melodifestivallåt enligt mig!! Påminner faktiskt lite om nån låt, kan bara inte komma på vilken just nu.

Michael Michailoff: Spontant när jag fått höra alla en gång så tyckte jag abolut denna va bäst!!

Amy Diamond: Väldigt imponerad över denna tjejs energi och talang, sen slutar mitt tyckande om henne. Låten va bra!

Suzzie Tapper: Förvånad över va mycket jag faktiskt tyckte om denna låt... OM JAG BLUNDADE!! Påminner lite om Eva Dahlgren.

Krister Sjögren: Vad gör han med? Och hur tänker de som röstade honom vidare? Jisses!!! Hörde på radion att ett gäng 20-åriga tjejer skickat in ett mail om att de tyckte han va hur bra som helst och att de tyckte han va läcker för sin ålder. De gick t.o.m så långt att de sa att de va lite sugna på honom. Uuuhhh....

Jaha så vad blir mitt resultat då...

Andra chansen: Velvet och Brandur

Finalen: Amy Diamond och Michael Michailoff

Men jag är inte klar än, nej då fanns ju andra delar i programmet att risa och rosa.
Jag och Tess ställde oss bland annat frågan idag va sjutton Krister Björkman ska med i programmet att göra?? Och vad hade han för frisyr?? Nej Ris så det kallas duga!!
Två personer som dock verkligen förtjänar att rosas är ju Kristian Luuk och Björn Gustavsson....herregud vilka sköna killar. Så himla roliga!! De gjorde hela programmet om jag får säga mitt!!

Nej nu kom hjärtat hem så han ska få i sig lite mat va det tänkt...hoppas han gillar mina pannbiffar, det gjorde då i varje fall jag.....MUMS!!!

Tidigt i säng denna afton...trött kvinna här....Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback