Måste ske en förändring...NU!!

Jag är så extremt trött på detta. Har inte varit nöjd med mitt utseende på jag vet inte hur länge nu och börjar bli extremt trött på det. Jag måste gå ner i vikt för där tror jag största problemet ligger. Från och med nu får det vara slut på skräpmat, godis, fika... och måste börja träna. Det blir det största problemet för jisses va svårt det är att ta tag i det. När och vad ska jag träna? Om jag ändå ko hem tidigare om dagarna, men nu gör jag ju inte det och när jag är ledig blir jag för lat, tar tillvara på timmarna hemma istället. Finns mycket att skylla på hela tiden. Usch jag vet iallafall att det måste ske en förändring nu för jag klarar snart inte av att må så här dåligt över mig själv...HEMSKT!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

För tusan I-M!! Du ÄR smal! Om du går ner finns det ingen Ida-Marie kvar ju.. Det kan vara gött att träna ändå, men du behöver inte göra det för att gå ner i vikt sörru.. Kram

2008-02-18 @ 17:41:40
Postat av: Evelina

Brukar se dig på bussen. Har alltid tyckt att du är så fin, du ser verkligen sund ut, förstår inte att du kan ha en sån skev uppfattning av dig själv :)

2008-02-18 @ 21:17:13
Postat av: tess

bumsan , du är fantastisk och behöver inte för nåt i världen må dåligt över ditt utseende ! försök sluta med det , du är vacker mitt smultron :) ses i morgon , kram !

2008-02-19 @ 15:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback