"Män i trän"

Sov länge idag, va jätteskönt och sedan har vi ätit lunch och tittat på Men in trees. Vilken bra serie!! Va beroendeframkallande det kan vara att kolla på serier...man vill bara se mer och mer hela tiden. Nu ska jag dock plugga lite. I nationalismens bakvatten ska jag läsa innan torsdag så bäst att sätta fart! Henrik är ännu värre i sin förkylning idag så han har inte jobbat i natt och kommer säkert inte kunna jobba resten av veckan heller. Får dock verkligen hoppas att han hinner piggna till innan matchen på söndag...sista seriematchen för säsongen.

Vilken träningsvärk jag har idag då. Värst i vaderna och axlarna. Då vet man ju att man varit duktig iallafall hehe. Imorn blir det motionspass vid halv sex också, men innan det ska jag till Karlskoga och hjälpa mamma ner till stan. Hon ska välja nya bågar till glasögonen. Mamsen har nämligen fått ryggskott och är sjukskriven veckan ut och så fick hon starka tabletter hon ej ska köra bil efter att hon ätit. Så jag får ta hand om både mamsen och Henrik denna vecka tror jag hehe. Gör jag så gärna!!

Ikväll är det innebandy/tvätt kväll i Nykroppa. Har blivit som en vana att åka dit varje måndag hehe, trevligt!!

Hm...vet inte riktigt om jag har så mkt att skriva just nu... ska sätta igång med läsandet istället så hörs vi säkert senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: meli

en en trevlig måndag och hoppas du får en bra vecka

Kramiis M

2008-02-25 @ 15:07:36
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-02-25 @ 15:31:41
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-02-25 @ 15:31:46
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Nettan

Det var som tusan. Stackars lille Henrik då, hoppas verkligen han blir frisk till på söndag! Du får hälsa ponken din.. Jaha, Men in trees ska jag minsann fixa åt Madde å mig så vi har att göra, antar att du kollat från första början eller? Vi har kommit en bit på väg.. Madde har fått sin dator så hon behöver väl hjälp av sin förkylda bror också när ni åker dit sen..

Nä vi hörs väl ikväll, ha det! Kram

2008-02-25 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback