Lördag förmiddag!!

Jahopp så va lördag förmiddag här, min plugg dag denna vecka hehe. Sitter just nu med en kopp te och läser aftonbladet. Tyckte det kändes som en bra start innan jag sätter fart. Måste försöka läsa idag och så borde jag städa också så det blir en heldag av allt jag tycker är som roligast här i livet (avskyr att städa). Däremot älskar jag när jag städat klart och det känns rent och fräscht i varje hörn av lägenheten, men så väntar man några timmar så har katterna fixat till röran igen. De tappar mycket hår just nu också så damhögarna är ivriga att visa sig. I natt drömde jag att vi köpta en jätte jätte stor lägenhet för 105.000 kr och vi visste precis hur vi skulle renovera och möblera för att få det precis som vi ville. Hm...känns som att det är dags att börja ta tag i tomtletandet snart så att vi får vår dröm uppfylld *tihi*.

Igår va en mysig dag hemma hos familjen Stjernberg. Blev flygande Jacob till middag och sedan färska räkor på rostat bröd till kvällen. Mums mums mums va man kan bli bortskämd ibland. Det uppskattar vi hehe!! Nej nu ska jag piggna till lite mer och sedan köra så det ryker!!!!!

Heja heja LFIBK
.. bortamatch mot IBF Göteborg idag!! Lycka till hjärtat, gör mig stolt hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback