Kom precis innanför dörren..

Nu är vi åter hemma i lägenheten. Har haft en mysig och rolig kväll hemma hos brorsan. Den innehöll pizza, klippning, "så ska det låta", godis, "let´s dance", skratt och mys... Haha roligast ikväll var när Miranda skulle härma faster (mig)...jag gäspade och sedan underhöll hon oss hela middagen med att sitta och gapa med ordentlig kraftansträngning...vi skrattade om och om igen tills hon fick nog och slutade haha. Hon gick 4 stapplande steg idag också så snart traskar hon nog på ordentligt skulle jag tro. Wille va på bus och mys humör som vanligt...fasters godis hehe...det tyckte han lät väldigt konstigt när jag sa, men han är ju så goooo!! På vägen hem slängde vi in hos mamma för att lämna lite stuff och då va min härliga moster på besök. Henne har jag saknat minsann!! Och sedan åkte vi hem i snö/regnet.....trist nu när det varit så härligt väder ett tag!!

Grattis till Nykroppa Damer som idag vann sista matchen, därmed vann serien och alltså går upp en division...bra jobbat!! :) Och grattis även till LFIBK:s B-lag som också lyckades höja sig en division efter dagens match!!

Nu blir det pilot avsnittet av Greek innan jag vilar mina ögon för natten! GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback