Känner mig piggare...

Just nu känner jag mig en aning piggare faktiskt. (peppar peppar) Vaknade i natt och mådde sådär fruktansvärt illa igen, men så va det borta när jag vaknade. Underlig sjukling detta kan jag lova!

Jaha nu känner jag mig förvirrat happy... Jag fick sms av Tess i morse där hon sa att vi fått betyg på tentorna. Jag trodde ju att det va betygen vi fick förra veckan, men tydligen va det bara delbetygen om vi klarat det eller ej. Jag fick VG...kan ni tro att jag blev förvånad!!! Det hade jag aldrig kunnat ana, men va glad jag blir! JIPPI!! Hur ska man fira detta då... en liten godispåse kanske..:) Hm...ok nått är på tok iallafall, blev illamående t.o.m när jag tänkte på godis. Då är det nått som är galet!!

Jaja ska plugga nu så jag är förberedd inför seminariet imorn... Har ju knappt läst nått än, slarviga jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback