Jag hoppelihoppas!

Seminariet idag gick bra tyckte jag. Satt och diskuterade i ungefär en timme om boken och våra reflektioner kring den. Sedan sa jag hej då till Tess igen eftersom vi nu ska ha praktik i 1 1/2 vecka. Usch så nervös jag börjar bli. Speciellt eftersom jag inte fått tag på min handledare, men det ska väl ordna sig får vi hoppas. När jag kom hem från skolan idag så åkte jag och älsklingen och handlade. Vi storhandlade på Pekås och så passade jag på att fråga om sommarjobb. Det lät faktiskt ganska lovande för en kille som heter Markus skulle ringa mig snart så vi kunde ha ett möte. Betyder ju inte att jag får jobb, men det är ju en bra bit på vägen hehe. Jag hoppas verkligen att de vill ha mig där för jag vill verkligen inte tillbaka till hemtjänsten som förra året!!!! När vi kom hem smällde vi i oss tacos så det kallas duga (tack för tipset gumsan hehe). Och sedan kom Amanda och vi klippte av mer än en decimeter av hennes långa blonda hår. Lugg drog vi till med också och det passade hon kanon i. Hoppas du blev nöjd...:).... Nu sitter jag i soffan med ett glas pepsi och sjukhuset på...hm...lådan höll jag på att skriva, men det stämmer ju inte längre hehe. Vad ska man nu kalla en plattskärms-tv... jaja tv:n iallafall hehe. Just det ja jag va ju duktigt nog nere på byn (haha lät så härligt bara) och lånade böcker på biblioteket. Hela 8 böcker om mobbning hittade jag...Perfa!!

Imorn är det tripp till Karlskoga som gäller. Jag och Henrik ska till familjen Grevfe och hälsa på. Blir väl att beställa god mat och titta på "Så ska det låta"...HOPPAS JAG hehe. Jag får väl se reprisen annars då. Ja just det ja på tal om musik...Tess va snäll och upplyste om att idol uttagningen dels kommer att ta plats i Karlstad till våren...det va ju typiskt. Då blir man ju tvungen att faktiskt göra det man talat om sålänge...alltså bidra med en liten truddelutt...haha.. Jaja Tess vi får väl se va roligt det blir..:) En upplevelse blir det ju iallafall hehe. Och självklart en underbart rolig känsla när DU min vän går vidare och sjunger sk*ten av juryn!! ;)

Va härligt det är när våren börjar ta fart och solen visar sig... Fler sånna dagar tack!!

                                    

Nu ska jag njuta av pepsin och den mjuka soffan under min grymt sega kropp...












Kommentarer
Postat av: tess

men du är väl bara för go´ för ditt eget bästa snuffy :P varsegod för tacotipset och du må tro det smälldes sånt hos oss också ;) haha . SKÖNT att du hittade en massa böcker , jag måste försöka ner till bibblan idag jag och leta . ( gud jag är så dålig på bibliotek ) :P haha . ha så trevligt idag , mys framför SÅ SKA DET LÅTA ;D kram gumman .

2008-02-29 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback