Jag är hopplös... men även hopplöst förälskad....

Jag har alltså hur mycket som helst kvar att läsa, men det blir ändå inte av att jag sätter mig med de där förbaskade böckerna. De bara upprepar sig ju hela tiden så man blir GALEN!! Jag får helt enkelt göra mitt bästa på måndag och hoppas på det bästa! Ja och så detta med att jag är hopplöst förälskad, självklart är jag det i min underbara pojkvän, men denna gång gäller det faktiskt inte honom. Jag har blivit hopplöst förälskad i choklad....ren ljus marabou mjölkchoklad... INTE BRA!! Tänker varje gång att lite choklad ibland kan ju inte skada, jag äter bara lite denna gång, men så kan man ju inte tänka. Får verkligen se till att skärpa mig nu!!

Inte mkt positiva ord i mina inlägg nu för tiden... men jag är allt glad bort emellan också hehe...

Just nu är det Fråga Olle på femman och Karl-Petter sitter som gäst, han är väl för rolig. Dialekten gör väl sitt, men jag tror nog inte det är det enda... Let´s dance blir han nog dock ingen vinnare i om jag får gissa... Kan faktiskt inte gissa vem det blir än, men kvällens vinnare va ju helt klart överlägset och välförtjänta Tina och...Tina och.....nej attans jag har glömt bort hans namn... Men de va iallafall kanon. Va skoj om man hade fått vara med i ett sånt där program ni.... ser nog enklare ut än vad det är dock hehe.

Jag måste erkänns att jag knappt fattar vad jag själv skriver för jag är så extremt trött.
Sova sova säng säng säng..... (älskar dig hjärtat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback