Inte direkt oväntat...

Mirandas operation har åter igen blivit framflyttad...såklart. Det va tydligen fullt på intensiven just nu så de kunde inte komma i veckan. Blir den 28/2 istället. Och jag som tänkte åka in och ha en myshelg med mamma och William. Får kanske bli nästa helg då, fast inte lördagen för då kommer förmodligen Tobbe och Holtz så då blir det fest!! Hoppas bara inte detta känns för jobbigt för brorsan och Linda... jobbigt att förbereda sig på nått om och om igen. Nu dröjer det dessutom ännu längre tid innan jag får träffa lillan igen....JOBBIGT!! Hehe när mamma hade kommit dit för några dagar sedan hade hon blivit jätteglad och sagt HEJ. Godingen!!

Just nu är det som vanligt Happiness i bakgrunden och sedan Sjukhuset. Henrik börjar 10 ikväll så vi ska köpa en varsin sallad ikväll, smidigt och bra hehe. Tess har äntligen fått besök av sin mamma, va glad hon ska vara...jag ska skicka sms till henne ikväll och berätta om jag kommer imorn. Just nu känner jag mig piggare så jag tror nog jag kommer iväg. Skulle verkligen behövas eftersom vi ska få info om fördjupningsuppgiften..usch, stress med den sen också. Vi har ju tid på oss, men fy jag vet ju inte ens vad jag ska skriva om ju. Hoppas det blir bra i slutändan iallafall!!


Ojojoj hur vissa i denna serie beter sig... och tänk att det finns säkert sånna människor i vår härliga värld...skrämmande!! Jaja nu ska jag koncentrera mig på tv:n...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback