Imorn sätter det igång igen.

Usch ville verkligen att denna helg skulle vara så lång det bara gick, men nej det gick lika snabbt som alltid och imorn är det dags att åka till skolan igen. Har mycket att göra denna vecka. Islamuppgiften är till hälften klar, vi ska göra en falluppgift i studiegruppen och så får vi reda på tentan och ska gå igenom den på fredag. Detta med tentan känns väldans skrämmande får jag lova att säga. Avskyr att gå igenom ett prov efteråt, jag vill bara ha reda på mitt resultat och sedan gå vidare efter det liksom. Får man reda på svaren och alla ska älta de fram och tillbaka så får man bara ont i magen, iallafall jag! Hoppas hoppas jag slipper omtentan!!

Nu ska vi strax åka till Nykroppa, där väntas mat och innebandy. Henriks syster Madde ville klippas också så jag får vl ställa upp och vara snäll då. Sen ska jag göra klart häftet lite snabbt för att sedan bara kunna slappa ikväll. Jag känner att jag börjar må dåligt av skolan nu, ångest och stress hela tiden och ni som känner mig vet att det inte alltis går så bra ihop med mig. Skoltrött som bara sjutton, men det har till största del med denna bussresa att göra. Spyr snart på alla resor och allt väntande däremellan...TOKIG!! Försöker tänka positivt, men som ni märker så fungerar det inte speciellt bra haha.

Jaja bäst jag hoppar i duschen då, annars kommer vi aldrig iväg.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback